לקוח יקר,
לנוחיותך מצורפים פרטי מרכזי שירות ותמיכה של חלק מהיצרנים אותם אנו משווקים. הרשימה אינה מחייבת ויתכנו בה טעויות עקב שינויים בכתובות/שעות/טלפונים וכו' אצל ספק השירות.
חשוב לציין כי כאשר מדובר בתקלה במחשבים נייחים, מחשבים ניידים או כל מוצר אחר אשר מכיל כונן קשיח או כרטיס זיכרון יש לגבות את החומר טרם מסירת המחשב לתיקון או בדיקה במעבדת השירות, וזאת מכיוון שהאחריות ניתנת למוצר עצמו ולא למידע המאוחסן בו, ולמעבדת השירות ישנה האפשרות בתוקף תנאי האחריות להחליף את רכיב הזיכרון או לאתחלו במידת הצורך וזאת ללא קבלת אישור מקדים מהלקוח. במקרה וברצונכם בגיבוי נשמח לעזור בכך, בעלות של עבודה בלבד.
אם אינכם יודעים מי נותן השירות בעבור מוצרכם נא פנו אלינו ונשמח לעזור. ישנם מוצרים אשר השירות עליהם יתקבל במעבדת החברה בלבד, וכאלה אשר יש לפנות ישירות אל מרכז השירות הרלוונטי.
ישנם חלקי מחשב, אשר להם השירות ניתן ישירות על ידינו, כגון צורבים, דיסקים קשיחים, לוחות אם וספקי כח. נשמח לעזור בשאלות בטלפון שירות ומכירה.
ASUS
למוצרי ASUS ניתנת אחריות ותמיכה טכנית ע"י מרכז השירות של ASUS ישראל.
שעות פעילות המרכז בימים א-ה בין השעות 08:00 – 17:00
לפתיחת קריאת שירות בטלפון: 1-700-72-11-77
לפתיחת קריאת שירות באמצעות אתר האינטרנט בכתובת: http://il.asus.com/RMA
DELL
למוצרי DELL ניתנת אחריות ותמיכה טכנית ע"י מרכז השירות של DELL העולמית.
לחלק מהמוצרים האחריות ניתנת במעבדה ואחרים התיקון מתבצע בבית הלקוח ו/או העסק, על פי תנאי האחריות הספציפיים למוצר אשר ברשותכם.
לבירור ופתיחת קריאת שירות יש לפנות למרכז השירות של DELL העולמית – לפני כן מומלץ להצטייד בקוד ה- SERVICE TAG המצוי על המוצר.
שעות פעילות המרכז בימים א-ה בין השעות 08:30 – 17:00
לפתיחת קריאת שירות בנושא מחשבים נייחים / ניידים / מסכים ואביזרים יש להתקשר אל: 1-809-444-688
לפתיחת קריאת שירות בנושא שרתים יש להתקשר אל: 1-809-444-693
נותני שירות מעבדות DELL בישראל – יעל פתרונות: 09-9527555
לבדיקת אחריות באתר DELL באינטרנט: http://www.dell.com/support/home/us/en/04
LENOVO
למוצרי LENOVO ניתנת אחריות ותמיכה טכנית ע"י מרכזי השירות של LENOVO בישראל.
שעות פעילות המרכז בימים א-ה בין השעות 08:30 – 17:00
במידה וברשותכם מחשב מסדרת THINK יש לפנות למרכז השירות של מעבדות IBM בטלפון
03-9142800 או בחיוג מקוצר 6557*
במידה וברשותכם מחשב מסדרת IDEA ניידים או טאבלים יש לפנות למרכז השירות של מעבדות CPM בטלפון 1-809-258-990
LG
למוצרי LG ניתנת אחריות ותמיכה ע"י היבואן חברת ח.י אלקטרוניקה ורכיבים בע"מ בלבד.
שעות פעילות המרכז בימים א-ה בין השעות 08:00 – 17:00
לבירור ופתיחת קריאת שירות יש לפנות למרכז השירות בטלפון 1-700-701-115
EDIMAX
למוצרי EDIMAX ניתנת אחריות ותמיכה ע"י היבואן פיקוק מחשבים בע"מ בלבד.
שעות פעילות המרכז בימים א-ה בין השעות 09:00 – 17:00
בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז בטלפון 09-7601346
כמו כן ניתן להיכנס לאתר של חברת פיקוק בכתובת – www.pikok.co.il
באתר ישנן פתרונות למגוון המוצרים וניתן לשלוח בקשה לתמיכה
MICROSOFT
למוצרי Microsoft חומרה או תוכנה ניתנת אחריות ותמיכה ע"י מיקרוסופט ישראל בע"מ בלבד.
בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות לשירות הלקוחות של חברת מיקרוסופט בטלפון 09-7625400, בימים א`-ה` בין השעות 08:00-18:00 ובשישי בין השעות 09:00 – 13:00
לשאלות הנוגעות לתמיכה טכנית ניתן גם לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת msilcss@mssupport.microsoft.com
CREATIVE
למוצרי CREATIVE ניתנת אחריות ותמיכה ע"י חב` איסטרוניקס בלבד.
שעות פעילות המרכז בימים א-ה בין השעות 09:00 – 16:00
בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה בטלפון 03-6458787 / 03-6458772
AVerMedia
למוצרי AVerMedia ניתנת אחריות ותמיכה ע"י חב` איסטרוניקס בלבד.
שעות פעילות המרכז בימים א-ה בין השעות 09:00 – 16:00
בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה בטלפון 03-6458787 / 03-6458772
PHILIPS
למוצרי Philps ניתנת אחריות ותמיכה טכנית ע"י מרכז השירות של חברת SERVPRO.
שעות פעילות המרכז בימים א-ה בין השעות 09:00 – 17:00
לפתיחת קריאת שירות בטלפון: 03-5598555 ו- *9770 בחיוג מקוצר
AOC
למוצרי AOC ניתנת אחריות ותמיכה טכנית ע"י מרכז השירות של חברת SERVPRO.
שעות פעילות המרכז בימים א-ה בין השעות 09:00 – 17:00
לפתיחת קריאת שירות בטלפון: 03-5598555 ו- *9770 בחיוג מקוצר
APC
למוצרי APC ניתנת אחריות ותמיכה טכנית ע"י מרכז השירות של חברת SERVPRO.
שעות פעילות המרכז בימים א-ה בין השעות 09:00 – 17:00
לתמיכה ופתיחת קריאת שירות בטלפון: 03-5598555 ו- *9770 בחיוג מקוצר
MSI
למוצרי MSI ניתנת אחריות ותמיכה טכנית ע"י מרכז השירות של חברת SERVPRO.
שעות פעילות המרכז בימים א-ה בין השעות 09:00 – 17:00
לתמיכה ופתיחת קריאת שירות בטלפון: 03-5598555 ו- *9770 בחיוג מקוצר
IBM / LENOVO
למוצרי IBM/LENOVO ניתנת אחריות ע"י IBM ישראל.
בכל בעיה או תקלה במוצר ניתן לפנות למרכז התמיכה של IBM
הנמצא בגבעת שמואל, בטלפון 03-5313900 בין השעות 9:00-17:00.
רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המכשיר כפי שמצויין בגב המכשיר.
VIEWSONIC
למוצרי View Sonic ניתנת אחריות ותמיכה ע"י חב` אומניטק בלבד.
לפני הפניה למרכז השירות יש להצטייד במספר הסידורי של המוצר.
שעות פעילות המרכז בימים א-ה בין השעות 08:00 – 17:00.
לתמיכה ופתיחת קריאת שירות בטלפון: 03-9212090
XEROX
למוצרי XEROX ניתנת תמיכה טלפונית ע"י חברת מכניק – נותנת השירות למוצרי XEROX בישראל
אחריות למוצר ניתנת במעבדות היבואן בלבד עפ"י כתב האחריות המצורף למוצר.
יש צורך להציג חשבונית קניה ומספרו הסידורי של המכשיר כפי שמופיע בגב המכשיר.
שעות פעילות המרכז בימים א-ה בין השעות 08:30 – 17:30
לבירור ופתיחת קריאת שירות יש לפנות למרכז השירות בטלפון 03-5688450
BROTHER
למוצרי BROTHER ניתנת תמיכה טלפונית ע"י חברת מכניק – נותנת השירות למוצרי BROTHER בישראל
אחריות למוצר ניתנת במעבדות היבואן בלבד עפ"י כתב האחריות המצורף למוצר.
יש צורך להציג חשבונית קניה ומספרו הסידורי של המכשיר כפי שמופיע בגב המכשיר.
שעות פעילות המרכז בימים א-ה בין השעות 08:30 – 17:30
לבירור ופתיחת קריאת שירות יש לפנות למרכז השירות בטלפון 1-700-700-146